Southern Tales
Tag med de berømte skiløbere Thibaud Duchosal og Lucas Swieykowski, når de forsøger at bestige og stå på ski ned ad tre af Patagoniens højeste vulkaner på under en uge. Kampen mod ekstremt vejr og farlige forhold kræver instinkt for at navigere i iskolde temperaturer og begrænset sigtbarhed. Vil de lykkes, eller vil naturen tvinge dem til at opgive deres mission?