Story of... Coffee
Tag med kafferister og socialentreprenør Dean Cycon og Globe Trekker-vært Judith Jones, når de udforsker kaffens historie i "Coffee: The Drink that Changed America." De sporer dens oprindelse fra Etiopien for over tusind år siden til dens popularitet blandt muslimer i Arabien og udbredelsen af kaffehuse i det osmanniske imperium.