Ο κύριος Χάμπλοτ είναι ένας μοναχικός, περίεργος χαρακτήρας με Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή, που φοβάται την αλλαγή και τον έξω κόσμο. Η άφιξη του Ρομποκατοικιδίου φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή του, καθώς προσπαθεί να μοιραστεί το σπίτι του με τον επεμβατικό φίλο του.
Ο κύριος Χάμπλοτ ζει σε έναν κόσμο όπου χαρακτήρες φτιαγμένοι εν μέρει από μηχανικά μέρη οδηγούν τεράστια οχήματα και συνυπάρχουν μεταξύ τους. Είναι ένας κόσμος όπου κυριαρχούν οι γιγάντιες μηχανές και τα ανακυκλωμένα υλικά. Εσωστρεφής, περίεργος και πάσχοντας από Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή, ο κύριος Χάμπλοτ φοβάται την αλλαγή και τον έξω κόσμο. Η λύση του είναι να μη βγαίνει ποτέ από το διαμέρισμά του. Όμως, από το πουθενά, εμφανίζεται το Ρομποκατοικίδιο και φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή του, καθώς τώρα πρέπει να μοιραστεί το σπίτι του με τον επεμβατικό φίλο του.