LEGO Star Wars: Οι Αστέρες του Γαλαξία (Shorts)
Ο Ρότζερ, το αξιαγάπητο ανδροειδές μάχης, λέει την ιστορία της ζωής του, από την ταπεινή αρχή του στον Πόλεμο των Κλώνων ως την ένταξη του στη μάχη ενάντια στο φοβερό Πρώτο Τάγμα.