20/20 Black Panther: Αναζητώντας τη Wakanda
Η Ρόμπιν Ρόμπερτς εξετάζει την εξέλιξη του "Black Panther", από το κόμικ που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1960 μέχρι την ταινία που λάτρεψε όλος ο πλανήτης το 2018. Η Ρόμπερτς συναντά τον σκηνοθέτη Ράιαν Κούγκλερ και συζητούν σχετικά με την πολυαναμενόμενη συνέχεια του φαινομένου των στούντιο της Marvel, τον "Black Panther", αλλά και την παρακαταθήκη του Τσάντγουικ Μπόουζμαν. Η Γούπι Γκόλντμπεργκ παίρνει αποκλειστική συνέντευξη από τη χήρα του Μπόουζμαν, τη Σιμόν Λέντγουορντ Μπόουζμαν.
Τα τηλεοπτικά στούντιο του ABC News συνεργάζονται με την εταιρεία παραγωγής Rock'n Robin Productions για το "20/20 Black Panther: Αναζητώντας τη Wakanda", μια ωριαία εκπομπή με οικοδέσποινα τη συμπαρουσιάστρια του "Good Morning America", τη Ρόμπιν Ρόμπερτς, που εξετάζει την εξέλιξη του "Black Panther", από το κόμικ που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1960 μέχρι την ταινία που λάτρεψε όλος ο πλανήτης το 2018. Η Ρόμπερτς συναντά τον σκηνοθέτη Ράιαν Κούγκλερ και συζητούν σχετικά με την πολυαναμενόμενη συνέχεια του φαινομένου των στούντιο της Marvel, τον "Black Panther", αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η ταινία αποτίει φόρο τιμής στην παρακαταθήκη του Τσάντγουικ Μπόουζμαν. Η βραβευμένη με EGOT (Emmy, Grammy, Oscar και Tony) και παρουσιάστρια της εκπομπής "The View", η Γούπι Γκόλντμπεργκ, παίρνει αποκλειστική συνέντευξη από τη χήρα του Μπόουζμαν, τη Σιμόν Λέντγουορντ Μπόουζμαν. Προς τιμή του βασιλιά Τ'Τσάλα και μία εβδομάδα πριν από την πρεμιέρα της ταινίας, η εκπομπή παρουσιάζει αποκλειστικά αποσπάσματα από την ταινία "Black Panther: Wakanda Forever".