Summer of Soul
Στο διάσημο ντεμπούτο του ως σκηνοθέτης, ο Αχμίρ "Questlove" Τόμσον παρουσιάζει ένα δυνατό και συγκινητικό ντοκιμαντέρ, εν μέρει μουσική ταινία, εν μέρει ιστορική καταγραφή που δημιουργήθηκε γύρω από ένα επικό γεγονός που τιμά την ιστορία, τον πολιτισμό και τη μόδα των μαύρων.