2000s: Οι Μεγαλύτερες Τραγωδίες
Καθώς πλησίαζε η πολυαναμενόμενη αλλαγή τη χιλιετίας, ελάχιστοι θα μπορούσαν να προβλέψουν ότι η δεκαετία του 2000 θα χαρακτηριζόταν από τόσες τραγωδίες.
Καθώς πλησίαζε η πολυαναμενόμενη αλλαγή της χιλιετίας, ελάχιστοι θα μπορούσαν να προβλέψουν ότι η δεκαετία του 2000 θα χαρακτηριζόταν από τόσες τραγωδίες. Καθώς η ενημέρωση μέσω Διαδικτύου γινόταν όλο και πιο άμεση, μια φαινομενικά ατελείωτη σειρά από πρωτοφανείς καταστροφές τεράστιας κλίμακας έμελλε να συνταράξει ολόκληρο τον πλανήτη, από την πτώση των Δίδυμων Πύργων το 2001 και το τσουνάμι της ΝΑ Ασίας το 2004, μέχρι τον θάνατο του Μάικλ Τζάκσον το 2009.