Στα Βάθη του Τιτανικού
Το πιο διάσημο ναυάγιο του κόσμου, ο Τιτανικός, βρίσκεται σε βάθος 3,66 χιλιομέτρων στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού Ωκεανού. Από την ανακάλυψη του σκάφους το 1985, διάφορες αποστολές πήγαν στην περιοχή, αλλά μέχρι τώρα, καμία δεν έχει καταγράψει τι ακριβώς υπάρχει ακόμα σε αυτό το κομμάτι του βυθού.