Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, ο 14χρονος Ντάριους εξερευνά τα όρια του ανδρισμού του μέσα από την ταραχώδη σχέση του με τον Μάλκολμ, τον αυστηρό πατέρα του, και την απρόσμενη καθοδήγηση του μυστηριώδους περιπλανώμενου Πόρτερ. Όταν ο Ντάριους ανακαλύπτει την αληθινή ταυτότητα του Πόρτερ, μπλέκεται σε μια αντιπαράθεση μεταξύ των δύο αντρών που μπορεί να διαλύσει την οικογένειά του και να απειλήσει την ασφάλειά του.