Love is Blind
Μια νέα προσέγγιση στο παραδοσιακό ερωτικό τρίγωνο! Η Άλις παγιδεύεται σε ένα αισθηματικό ναρκοπέδιο. Προσπαθεί να εξισορροπήσει την αποκατάσταση του γάμου της με τον μεταμελημένο σύζυγό της, ενώ φυγαδεύει τον εραστή της από το σπίτι της.
Στην ταινία, βλέπουμε την Άλις στην παθιασμένη αγκαλιά ενός νεαρού εραστή, καθώς τελικά υποκύπτει στον πειρασμό. Ο σύζυγός της, ο Τζέιμς, επιστρέφει νωρίτερα στο σπίτι για να επανορθώσει για την πρόσφατη απιστία του και την παραμέληση του γάμου τους, κι έτσι η Άλις βρίσκεται στη μέση ενός αισθηματικού ναρκοπεδίου. Τη βασανίζουν οι ενοχές για την απιστία της την ώρα που ο Τζέιμς τείνει κλάδο ελαίας, ενώ συγχρόνως βοηθάει τον εραστή της να διαφύγει.