PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
Ένας Ταμίλ στο νησί Ρεουνιόν μάς προσκαλεί σε μια τελετή στην οποία νεαροί της κοινότητας περπατούν πάνω σε φωτιά για να δείξουν ότι το μυαλό είναι ανώτερο από το σώμα.