PORTRAITS DE VOYAGE : LITHUANIE - La Colline des Croix
Ο τόπος προσκυνήματος του Λόφου των Σταυρών είναι ένας απίστευτος χώρος με πολλούς σταυρούς που συχνά καταστρέφονταν κατά τη σοβιετική εποχή. Τότε, η τοποθέτηση ενός σταυρού ήταν πράξη αντίστασης.