PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Ένας αρχιτέκτονας επισκέπτεται ένα τυπικό πυργόσπιτο στη Σαναά, την πρωτεύουσα της Υεμένης. Κατασκευάστηκαν τον δέκατο αιώνα, και η Παλαιά Πόλη της Σαναά θεωρείται Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.