Sex Appeal
Η Έιβερι Χάνσεν-Ουάιτ δεν κάνει πράγματα στα οποία δεν είναι άριστη. Έτσι, όταν το εξ αποστάσεως αγόρι της τής αφήνει να εννοηθεί ότι θέλει να προχωρήσουν τη σχέση τους στο επόμενο επίπεδο, το βάζει σκοπό να εντρυφήσει στη σεξουαλικότητά της χρησιμοποιώντας τον πιο παλιό της φίλο Λάρσον σαν πειραματόζωο.
Η Έιβερι Χάνσεν-Ουάιτ δεν κάνει πράγματα στα οποία δεν είναι άριστη. Έτσι, όταν το εξ' αποστάσεως αγόρι της τής αφήνει να εννοηθεί ότι θέλει να προχωρήσουν τη σχέση τους στο επόμενο επίπεδο, το βάζει σκοπό να εντρυφήσει στη σεξουαλικότητά της χρησιμοποιώντας τον πιο παλιό της φίλο, τον Λάρσον, σαν πειραματόζωο. Σε αυτήν την ξεκαρδιστική νεανική κωμωδία, η μελέτη της Έιβερι καταλήγει στη συνειδητοποίηση ότι το σεξ και η αγάπη είναι κάτι παραπάνω από μηχανική. Οι σχέσεις απαιτούν τόσο μυαλό όσο και καρδιά.