Έξι Μέρες, Επτά Νύχτες
Ένας σκληροτράχηλος πιλότος και μια αθυρόστομη Νεοϋορκέζα καταλήγουν μαζί σε ένα ερημικό νησί, μετά από αναγκαστική προσγείωση λόγω καταιγίδας. Οι δυο τους τώρα θα ανακαλύψουν όλες τις παγίδες που κρύβει ο παράδεισος.
Ο Κουίν Χάρις είναι ένας σκληροτράχηλος πιλότος που ζει ανέμελα στον παράδεισό του, απολαμβάνοντας μια ευκατάστατη ζωή που του χαρίζουν οι αερομεταφορές που κάνει με το ταλαιπωρημένο αεροπλάνο του. Η ζωή του Κουίν είναι ακριβώς όπως τη θέλει... μέχρι που γνωρίζει τη Ρόμπιν Μονρό. Η Μονρό είναι από τη Νέα Υόρκη, μια έξυπνη, φιλόδοξη συντάκτρια περιοδικού που κάνει διακοπές με τον αρραβωνιαστικό της, Φρανκ Μάρτιν. Ένα αναπάντεχο επαγγελματικό περιστατικό την υποχρεώνει να βρεθεί στην Ταϊτή, έτσι απρόθυμα μισθώνει τον Κουίν για να την πετάξει εκεί. Μια καταιγίδα, όμως, τους υποχρεώνει να προσγειωθούν σε ένα ερημικό νησί. Οι δύο ναυαγοί γνωρίζουν τον κίνδυνο και τον έρωτα καθώς πρέπει να αντιμετωπίσουν περιπέτειες που δεν υπήρχαν στο ταξιδιωτικό φυλλάδιο!