Soul Office
Στη Βόρεια Ιρλανδία, δύο ευρηματικοί νεαροί κακοποιοί πάνε στα θυμαράκια όταν η ληστεία ενός ATM πάει στραβά. Απτόητοι από τον πρόωρο χαμό τους, επιστρέφουν ως φαντάσματα για να ολοκληρώσουν τη δουλειά, αν και με λίγο περισσότερη γραφειοκρατία απ’ ό,τι φαντάζονταν.