Η Σταρ και οι Δυνάμεις του Κακού
Η Σταρ Μπατερφλάι, μια πριγκίπισσα από άλλη διάσταση, πολεμάει κακούς μέσα σ’ όλο το Πολυσύμπαν, για να προστατεύσει το πανίσχυρο μαγικό της ραβδί, το οποίο προσπαθεί να βρει πώς θα χρησιμοποιήσει.