The Earl, His Lover, the Escort and Her Brother
Ο Άντονι Άσλι-Κούπερ, ο 10ος κόμης του Σέιφτσμπερι, ήταν ένας από τους πλουσιότερους άντρες της Βρετανίας, απόγονος μιας ιστορικής οικογένειας που η περιουσία της συμπεριλάμβανε ακίνητα στην Αγγλία και τη Γαλλία, μια έκταση 34.000 στρεμμάτων, και έργα τέχνης αξίας δεκάδων εκατομμυρίων λιρών. Μοίραζε τον χρόνο του ανάμεσα στην οικογενειακή έπαυλη στο Ντόρσετ και τη Γαλλική Ριβιέρα, όπου απολάμβανε έναν ηδονιστικό τρόπο ζωής, με αλκοόλ, ναρκωτικά και σεξ.
Ο Άντονι Άσλι-Κούπερ, ο 10ος κόμης του Σέιφτσμπερι, ήταν ένας από τους πλουσιότερους άντρες της Βρετανίας, απόγονος μιας ιστορικής οικογένειας που η περιουσία της συμπεριλάμβανε μεγαλοπρεπή ακίνητα στην Αγγλία και τη Γαλλία, μια έκταση 34.000 στρεμμάτων, και έργα τέχνης αξίας δεκάδων εκατομμυρίων λιρών. Ο Άντονι μοίραζε τον χρόνο του ανάμεσα στην οικογενειακή έπαυλη στο Ντόρσετ και τη Γαλλική Ριβιέρα, όπου απολάμβανε έναν ηδονιστικό τρόπο ζωής, με αλκοόλ, ναρκωτικά και σεξ χάρη στην πολλών εκατομμυρίων λιρών κληρονομιά του. Όταν βρέθηκε στη Γαλλία, ο κόμης γνώρισε την Τζαμίλα Μ'Μπάρεκ μέσω ενός πρακτορείου συνοδών, και όταν εκείνη ισχυρίστηκε πως περίμενε το παιδί του το 2002, παντρεύτηκαν, με αποτέλεσμα να γίνει η τρίτη κόμισσα του Σέιφτσμπερι. Η σχέση τους, ωστόσο, δεν άντεξε και χώρισαν. Το 2004, ο κόμης ζήτησε να πάρει διαζύγιο όταν γνώρισε την Νάντια Ορσέ, μια υπεύθυνη υποδοχής σε κλαμπ και νεαρή μητέρα δύο παιδιών. Πολύ σύντομα, ο κόμης εξαφανίστηκε, και τα μέσα υπέθεσαν ότι η μαφία τον απήγαγε και τον ανάγκασε να παραδώσει την περιουσία του. Αρκετούς μήνες μετά την εξαφάνισή του, η Τζαμίλα ομολόγησε στην αστυνομία ότι ο αδερφός της, Μοχάμεντ Μ'Μπάρεκ, σκότωσε τον κόμη σε ένα έγκλημα πάθους και η αποσυντεθειμένη σορός του Άντονι εντοπίστηκε αργότερα πεταμένη σε ένα φαράγγι στους πρόποδες των Άλπεων. Η Τζαμίλα και ο αδερφός της αρνήθηκαν ότι επρόκειτο για φόνο εκ προμελέτης, αλλά καταδικάστηκαν και φυλακίστηκαν και οι δύο.