Who’s the Daddy?
Μια κωμωδία-δράμα χαρακτήρων για τα πάνω και τα κάτω της μητρότητας. Δυο μητέρες γνωρίζονται επεισοδιακά μέσα στο χάος μιας παιδικής χαράς. Το πράγμα σύντομα αποκτά ενδιαφέρον όταν ανακαλύπτουν ότι έχουν πολύ περισσότερα κοινά απ’ ό,τι φαντάζονταν.