Άαρον Κάρτερ: Ο Μικρός Πρίγκιπας της Ποπ
Το ABC News εξετάζει σε βάθος τη ζωή του τραγουδιστή της ποπ Άαρον Κάρτερ, ο οποίος έγινε γνωστός στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν έκανε περιοδείες σε όλο τον κόσμο ως νεαρός σόλο καλλιτέχνης με επιτυχίες όπως το «I Want Candy» και κέρδισε τον τίτλο «Ο Μικρός Πρίγκιπας της Ποπ» από τον Μάικλ Τζάκσον. Λίγα χρόνια αργότερα, ο Κάρτερ άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας που κορυφώθηκαν με τον θάνατό του το 2022.
Το «Άαρον Κάρτερ: Ο Μικρός Πρίγκιπας της Ποπ» εξετάζει σε βάθος τη ζωή του τραγουδιστή της ποπ Άαρον Κάρτερ. Ο Κάρτερ ήταν ένας από τους βασικούς πυλώνες της ποπ σκηνής στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν έκανε περιοδείες σε όλο τον κόσμο ως νεαρός σόλο καλλιτέχνης με επιτυχίες που έφτασαν στην κορυφή των τσαρτ, όπως το «I Want Candy», και κέρδισε τον τίτλο «Ο Μικρός Πρίγκιπας της Ποπ» από τον Μάικλ Τζάκσον. Λίγα μόλις χρόνια μετά το ζενίθ της φήμης του, ο Κάρτερ άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας, βίωσε αναταράξεις στην οικογένειά του και πάλεψε με τον εθισμό, με αποκορύφωμα τον πρόωρο θάνατό του τον Νοέμβριο του 2022.