An Irish Goodbye
Δύο αποξενωμένα αδέρφια αναγκάζονται να ξαναβρεθούν μετά τον πρόωρο θάνατο της μητέρας τους. Ο Τέρλοου επιστρέφει στη φάρμα της οικογένειας στη Βόρεια Ιρλανδία σκοπεύοντας να την πουλήσει, αλλά όταν αυτός και ο αδερφός του ανακαλύπτουν μια ανεκπλήρωτη λίστα επιθυμιών της μητέρας τους, η επώδυνη επανένωση των αδερφών παίρνει μια εντελώς διαφορετική τροπή.