Ύμνος
Το ντοκιμαντέρ «Ύμνος» ακολουθεί μια ομάδα Αμερικανών καλλιτεχνών με επικεφαλής τον καταξιωμένο συνθέτη Κρις Μπάουερς και τον διάσημο παραγωγό Ντάχι, καθώς ταξιδεύουν σε όλη τη χώρα στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν έναν νέο αμερικανικό ύμνο.