Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Echo
Συνοδέψτε μας σ' ένα αποκαλυπτικό ταξίδι στα παρασκήνια της πρωτοποριακής σειράς με ηρωίδα τη Μάγια Λόπεζ. Δείτε τα πρωτόγνωρα βήματα που ακολούθησαν οι συντελεστές της σειράς για να αποδώσουν πιστά τον τρόπο επικοινωνίας των κωφών και την κουλτούρα των Αμερικανών Ιθαγενών. Γνωρίστε τον δυναμικό ηθοποιό Βίνσεντ Ντ'Ονόφριο καθώς υποδύεται ξανά τον μοχθηρό αντιήρωα Κίνγκπιν. Αυτά κι ακόμα περισσότερα σας περιμένουν στο "Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Echo".
Γεννήθηκε στην ενδοχώρα. Μεγάλωσε στην τσιμεντένια ζούγκλα. Η Μάγια Λόπεζ δεν επεδίωξε να γίνει κακοποιός - απλώς δεν είχε επιλογή. Το "Ενώνοντας το Σύμπαν" μάς μεταφέρει στα παρασκήνια της σειράς "Echo" με ηρωίδα τη Μάγια. Ανακαλύψτε πώς οι συντελεστές της σειράς έμαθαν Αμερικανική Νοηματική για να φτιάξουν ένα πιο ρεαλιστικό και συμπεριληπτικό περιβάλλον. Δείτε τα πρωτόγνωρα βήματα που ακολούθησαν οι σκηνοθέτες και παραγωγοί για να αποδώσουν πιστά και δίχως στερεότυπα την κουλτούρα των Αμερικανών Ιθαγενών. Γνωρίστε τον δυναμικό ηθοποιό Βίνσεντ Ντ'Ονόφριο καθώς υποδύεται ξανά τον μοχθηρό αντιήρωα Κίνγκπιν. Η βόλτα μας στα παρασκήνια κορυφώνεται με μια ομάδα θεατών να παρακολουθεί από κοντά την πρώτη συγκέντρωση των Τσόκτο με τη συνδρομή των Marvel Studios.