Τραγούδησε όλα τα τραγούδια από το "Beauty and the Beast" της Disney. Σε αυτήν την εκδοχή της ταινίας οι στίχοι των τραγουδιών εμφανίζονται στην οθόνη καθώς παρακολουθείς τα αγαπημένα σου μουσικά νούμερα, όπως, για παράδειγμα, το "Belle", το "Be Our Guest", το "Evermore", το "Gaston" και πολλά ακόμη!