Ο Βασιλιάς των Λιονταριών Τραγουδήστε Μαζί Μας
Τραγουδήστε κομμάτια από το "Ο Βασιλιάς των Λιονταριών 2: Το Βασίλειο του Σίμπα" με στίχους.