Το Χρονικό
Όταν τρεις έφηβοι αποκτήσουν υπερδυνάμεις, θα συνεργαστούν για να βελτιώσουν τις ικανότητές τους, αλλά τα προσωπικά και οικογενειακά προβλήματά τους οδηγούν δύο από αυτούς στην καταστροφή.
Σε αυτό το αγχωτικό, απίστευτο θρίλερ, τρεις συμμαθητές που κάνουν μια εκπληκτική ανακάλυψη σε μια υπόγεια σπηλιά αποκτούν ξαφνικά υπερφυσικές ικανότητες. Μπορούν να μετακινούν και να καταστρέφουν αντικείμενα με το μυαλό τους, ακόμα και να πετούν. Καθώς οι άκακες φάρσες δίνουν τη θέση τους σε πιο επικίνδυνα κόλπα, οι ζωες τους βγαίνουν επικίνδυνα εκτός ελέγχου που οδηγεί σε μια εκρηκτική, συγκλονιστική κορύφωση!