Confessions of a Psycho Killer
Ο Πάτρικ Μακέι είναι ο φυλακισμένος με τη μεγαλύτερη ποινή στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά, παρ' όλα αυτά, παραμένει ένα αίνιγμα για πολλούς, με κάποιους ειδικούς να περιγράφουν τον Μακέι ως "ξεχασμένο κατά συρροήν δολοφόνο της Βρετανίας".