Ο Ξάδελφος του Ντόναλντ
Ο λαίμαργος ξάδερφος του Ντόναλντ Ντακ, ο Πασχάλης Χήνος, έρχεται να τον επισκεφθεί και τρώει σχεδόν όλο του το σπίτι. Όταν αποτυγχάνει να διώξει τον αχόρταγο καλεσμένο του μιλώντας του ευθέως, ο Ντόναλντ καταφεύγει σε δραστικά μέτρα για να τον διώξει.