Στα Βάθη του Τριγώνου των Βερμούδων
Σε αυτό το ωριαίο αφιέρωμα, το National Geographic Channel εξερευνά τη δυσοίωνη φήμη του Τριγώνου των Βερμούδων αποστραγγίζοντας το νερό για να αποκαλύψει τι ακριβώς βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια του μυθικού τριγώνου. Με τη βοήθεια δεδομένων από εξελιγμένα ερευνητικά σόναρ, θα δείτε πώς μοιάζει ο πυθμένας του ωκεανού κάτω από το Τρίγωνο των Βερμούδων.