E-Life
Οι υπολογιστές, τα τηλέφωνα και τα τάμπλετ είναι αναπόσπαστα μέρη της σύγχρονης ζωής, αλλά η απόρριψή τους αποτελεί μια σοβαρή περιβαλλοντική απειλή. Το E-LIFE εξετάζει το παράνομο εμπόριο και την τοξική επίδραση των ηλεκτρονικών απορριμμάτων παγκοσμίως. Μέσα από προσωπικές ιστορίες, εξερευνά λύσεις σε αυτήν την επείγουσα κρίση.