Απόδραση στο Μαγεμένο Βουνό
Δύο μικρά εξωγήινα ορφανά με υπερφυσικές δυνάμεις προσπαθούν να ανακαλύψουν την αλήθεια για το μυστηριώδες παρελθόν τους. Οι επιπλοκές προκύπτουν όταν κηδεμόνας τους γίνεται ένας αδίστακτος εκατομμυριούχος που θέλει να εκμεταλλευτεί τις ασυνήθιστες δυνάμεις τους.
Ένα όχημα επιπλέει στον αέρα... μια κρεμάστρα ζωντανεύει και επιτίθεται σ' έναν σερίφη... και άγρια ζώα κάνουν ό,τι λένε ο Τόνι και η Τία Μαλόουν στη συναρπαστική φανταστική περιπέτεια της Disney για τις μεταφυσικές δυνάμεις δύο μικρών ορφανών. Η διαίσθησή τους ωθεί τον σατανικό εκατομμυριούχο Αριστοτέλη Μπολτ (Ρέι Μίλαντ) να τους παρασύρει στην έπαυλή του, για να εκμεταλλευτεί τις δυνάμεις τους. Ενώ δραπετεύουν, συναντούν έναν φιλικό κατασκηνωτή (Έντι Άλμπερτ) και αρχίζουν να ξετυλίγουν το μυστήριο της προέλευσής τους. Σύντομα και οι τρεις ξεφεύγουν από κατοίκους της πόλης που χαρακτήρισαν τα παιδιά μάγους... αλλά μετά συμβαίνει ΑΥΤΟ! Κάποιος με ακόμα μεγαλύτερες δυνάμεις αναλαμβάνει και οδηγεί τα παιδιά - και το κοινό - σε μια μαγευτική και αναπάντεχη περιπέτεια... που είναι πραγματικά εξωπραγματική! Περιέχει απεικονίσεις καπνού.