Πετάω
Στο «Πετάω», ένας πατέρας ανακαλύπτει πως ο γιος του διαφέρει από τα άλλα παιδιά με έναν ιδιαίτερα ασυνήθιστο τρόπο. Για να προστατεύσει και τους δυο τους από την κριτική, ο Μπαμπάς τον καλύπτει και τον κρατά κρυμμένο. Μα, όταν οι ικανότητες του γιου του αποκαλύπτονται, ο Μπαμπάς θα πρέπει να αποφασίσει αν θα το βάλει στα πόδια και θα κρυφτεί, ή θα αποδεχθεί την πραγματική φύση του γιου του.