Σμας και Γκραμπ
Μετά από χρόνια κοπιαστικής δουλειάς μέσα στο μηχανοστάσιο μιας ατμάμαξας, δύο απαρχαιωμένα ρομπότ θα ρισκάρουν τα πάντα για την ελευθερία και το ένα για το άλλο.