Χάμιλτον
Η κινηματογραφική εκδοχή της πρωτότυπης επιτυχίας του Μπρόντγουεϊ, "Χάμιλτον", συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία ζωντανού θεάτρου, ταινίας και στρίμινγκ σε ένα εκπληκτικό μείγμα χιπ χοπ, τζαζ, R&B και Μπρόντγουεϊ. Παρουσιάζοντας την ιστορία του Αμερικανού εθνάρχη Αλεξάντερ Χάμιλτον, αυτή η επαναστατική στιγμή στο θέατρο είναι η ιστορία της Αμερικής τότε, που αφηγείται η Αμερική τώρα.