Η Μαίρη Πόπινς Επιστρέφει
Η μαγεία επιστρέφει στην ανανεωμένη εκδοχή της κλασικής ιστορίας της Disney, καθώς η Μαίρη Πόπινς βοηθά την οικογένεια Μπανκς να θυμηθεί τη χαρά του να είναι κανείς παιδί. Μαζί με τον φίλο της τον Τζακ τον φανοκόρο, φέρνει ξανά το κέφι στους δρόμους του Λονδίνου και μας μαθαίνει πως τα πάντα είναι δυνατά, ακόμα και τα αδύνατα!