Hatton Garden: The Inside Story
Ο Ρος Κεμπ αφηγείται την άγνωστη ιστορία της αστυνομικής έρευνας για τη ληστεία στο Χάτον Γκάρντεν, τη μεγαλύτερη ληστεία στην ιστορία της Βρετανίας. Μέσα από συνεντεύξεις αστυνομικών, βίντεο παρακολούθησης της αστυνομίας που έρχονται για πρώτη φορά στο φως και κρυφά ηχογραφημένες συζητήσεις της συμμορίας, η ταινία μας μεταφέρει στα άδυτα μιας από τις πιο μακροχρόνιες και δύσκολες επιχειρήσεις της Άμεσης Δράσης.
Ο Ρος Κεμπ αφηγείται την άγνωστη ιστορία της αστυνομικής έρευνας για τη ληστεία στο Χάτον Γκάρντεν, τη μεγαλύτερη ληστεία στην ιστορία της Βρετανίας. Μέσα από συνεντεύξεις αστυνομικών, βίντεο παρακολούθησης της αστυνομίας που έρχονται για πρώτη φορά στο φως και κρυφά ηχογραφημένες συζητήσεις της συμμορίας, η ταινία μας μεταφέρει στα άδυτα μιας από τις πιο μακροχρόνιες και δύσκολες επιχειρήσεις της Άμεσης Δράσης. Ο Κεμπ αποκαλύπτει επίσης τα μυστικά της έρευνας και ρίχνει νέο φως στον Κένι Κόλινς, τον τσιλιαδόρο της συμμορίας, στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη. Ο Κόλινς διηγείται από τη δική του σκοπιά την ιστορία της ληστείας και μιλά για την καταδίκη του για πρώτη φορά.