Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
Η πανδημία έκανε τον τουρισμό, ένα από τα οικονομικά θεμέλια της Ισπανίας, να καταρρεύσει. Το "Here Comes the Sun" προσφέρει μια κοινωνιολογική, αστικιστική, οικολογική και πολιτιστική ανάλυση για τη γέννηση και την ανάπτυξη του τουρισμού "ήλιος και παραλία" στην οικονομία της μεσογειακής ακτής της Βαλένθια.