Art Trails of the Riviera
Εξερευνήστε την Κυανή Ακτή πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα. Ακολουθήστε την Κέιτ από το Εξ στη Νίκαια, ανιχνεύοντας τα βήματα των Σεζάν Ρενουάρ και Πικάσο και ανακαλύπτοντας τα τοπία που ενέπνευσαν τα έργα τους. Ζήστε την τέχνη και την ιστορία στην καρδιά της Γαλλίας.