Αγάπη μου, Συρρικνωθήκαμε
Όταν ο αφηρημένος εφευρέτης Γουέιν Σαλίνσκι αποφασίζει να χρησιμοποιήσει το διαβόητο μηχάνημα συρρίκνωσης «για μία τελευταία φορά», ο ίδιος, ο αδελφός του και οι γυναίκες τους καλούνται να αντιμετωπίσουν τις απειλές του ίδιου τους του σπιτιού!
Ο Γουέιν Σαλίνσκι επιστρέφει, μαζί με το διαβόητο μηχάνημα συρρίκνωσής του, κι αυτήν τη φορά εκείνοι που την πατάνε είναι οι ενήλικες. Πιστεύοντας ότι οι γονείς τους έχουν φύγει για Σαββατοκύριακο, τα παιδιά εκμεταλλεύονται την νεοαποκτηθείσα ελευθερία τους τρώγοντας μόνο τζανκ φουντ, κάνοντας πατίνια μέσα στο σπίτι και οργανώνοντας ένα πάρτι για τους φίλους τους. Προσπαθώντας να τραβήξουν την προσοχή των παιδιών, καθώς έχουν μέγεθος μόλις ένα εκατοστό, οι ενήλικες ανακαλύπτουν καινούργια πράγματα για τα ίδια τους τα παιδιά.