Αστυνόμος Σαΐνης 2
Εκεί που τα πράγματα ησυχάζουν στο Ρίβερτον, όλα πάνε στραβά. Ο Αστυνόμος Σαΐνης τίθεται υπό επιτήρηση, ο Κλο σκηνοθετεί ένα νέο "Έγκλημα του Αιώνα", και ο δήμαρχος αποκαλύπτει ένα νέο και βελτιωμένο θηλυκό μαραφέτι. Χειρότερα δεν γίνεται για τον ήρωά μας.
Εκεί που τα πράγματα ησυχάζουν στο Ρίβερτον, όλα πάνε στραβά. Ο Αστυνόμος Σαΐνης τίθεται σε επιτήρηση. Ο Κλο οργανώνει μια τολμηρή απόδραση από τη φυλακή και σχεδιάζει ένα νέο "Έγκλημα του αιώνα". Και ο δήμαρχος αποκαλύπτει ένα νέο και βελτιωμένο G2 - ένα θηλυκό ρομπότ. Χειρότερα δεν γίνεται για τον ήρωά μας. Ακολουθούν ατυχίες, λάθη, παρακολουθήσεις και αναμετρήσεις καθώς ο Αστυνόμος Σαΐνης και η G2 ξεκινούν να σώσουν τον κόσμο με λίγη βοήθεια από τους φίλους τους - την ανιψιά Πένι, τον σκύλο της, Μπρέιν, και το τρελά εξοπλισμένο όχημα.