How To Catch A Serial Killer
Η έρευνα για τον Κρίστοφερ Χάλιγουελ από τον ντετέκτιβ Στιβ Φούλτσερ αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες εγκληματικές υποθέσεις των τελευταίων ετών, καθηλώνοντας την προσοχή του κοινού. Με διάρκεια πάνω από μια δεκαετία, πολλαπλές δολοφονίες, δύο εξαιρετικά πολύκροτες δίκες, και μια ανεπανόρθωτα κατεστραμμένη καριέρα, πρόκειται για την ιστορία της ανελέητης καταδίωξης ενός κατά συρροή δολοφόνου από έναν αστυνομικό που είναι αποφασισμένος να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Η έρευνα για τον Κρίστοφερ Χάλιγουελ από τον ντετέκτιβ Στιβ Φούλτσερ αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες εγκληματικές υποθέσεις των τελευταίων ετών, καθηλώνοντας την προσοχή του κοινού. Με διάρκεια πάνω από μια δεκαετία, πολλαπλές δολοφονίες, δύο εξαιρετικά πολύκροτες δίκες, και μια ανεπανόρθωτα κατεστραμμένη καριέρα, πρόκειται για την ιστορία της ανελέητης καταδίωξης ενός κατά συρροή δολοφόνου από έναν αστυνομικό που είναι αποφασισμένος να αποδοθεί δικαιοσύνη. Μόλις η υπόθεση της αγνοούμενης 21χρονης Σίαν Ο'Κάλαχαν έφτασε στο γραφείο του ερευνητή Φούλτσερ, το κυνηγητό ξεκίνησε. Τις επόμενες πέντε μέρες ακολούθησε ένα παιχνίδι κρυφτού με τεράστιο διακύβευμα, με την ανελέητη καταδίωξη ενός δολοφόνου από έναν έμπειρο ντετέκτιβ που βρίσκεται στο σώμα εδώ και δεκαετίες.