Αμερικανικό Ποδόσφαιρο με τον Γκούφυ
Ο Γκούφυ παίζει όλες τις θέσεις και στις δύο ομάδες και δείχνει πώς παίζεται το αμερικανικό ποδόσφαιρο με διάφορα πιθανά αποτελέσματα, ενώ έχει προβλήματα με τον προπονητή και το τέρμα.