Inside Airport Lost & Found
Ο κόσμος χάνει εκατομμύρια αντικείμενα στα αεροδρόμια κάθε χρόνο. Παρακολουθήστε το ταξίδι των αντικειμένων που βρέθηκαν στο Σιάτλ, πουλήθηκαν στην Αλαμπάμα ή δημοπρατήθηκαν στο Πίτσμπουργκ.
Οι ταξιδιώτες χάνουν εκατομμύρια αντικείμενα στα αεροδρόμια κάθε χρόνο. Ανάμεσά τους είναι οι συνήθεις ύποπτοι: κινητά, μαξιλάρια ταξιδιού, ακουστικά. Υπάρχουν όμως και τα ασυνήθιστα: τεχνητές οδοντοστοιχίες, πέδιλα του σκι, ωμά ψάρια, ανθρώπινα κατάλοιπα και αυτοκίνητα. Αναρωτηθήκατε ποτέ πού καταλήγουν; Παρακολουθήστε το ταξίδι των απολεσθέντων, από τον εντοπισμό τους στο αεροδρόμιο του Σιάτλ έως την ανάκτησή τους στο Κέντρο Αζήτητων Αποσκευών ή τη δημοπρασία τους στο αεροδρόμιο του Πίτσμπουργκ.