Χαμένες Πόλεις με τον Άλμπερτ Λιν
Οι Χαμένες Πόλεις συνδυάζουν αρχαιολογία υψηλής τεχνολογίας, απεικονίσεις που σου κόβουν την ανάσα και αυθεντική εξερεύνηση που οδηγούν σε εντυπωσιακές ανακαλύψεις, τις οποίες περιγράφει ο οικοδεσπότης μας, ο Άλμπερτ Λιν. Η φιλόδοξη προσέγγισή μας απεικονίζει τρισδιάστατα μερικούς από τους πιο εντυπωσιακούς χώρους της αρχαιότητας. Η σειρά προσφέρει ισχυρές, συναισθηματικές ιστορίες με απεικόνιση υψηλής τεχνολογίας, ζωντανεύοντας τα μυστήρια του παρελθόντος.