Ο Λανγκ Λανγκ παίζει Disney
Ο παγκοσμίου φήμης πιανίστας Λανγκ Λανγκ παίζει τα πιο θρυλικά μουσικά κομμάτια της Disney σ' αυτήν τη συναυλία στο Ρόγιαλ Άλμπερτ Χολ. Μέσα από τη μουσική και συνεντεύξεις, ο Λανγκ Λανγκ παρουσιάζει το μουσικό του ταξίδι και μιλάει για την αγάπη του για την Disney από τα παιδικά του χρόνια στην Κίνα.
Σ' αυτήν την αποκλειστική συναυλία στο Ρόγιαλ Άλμπερτ Χολ, ο Λανγκ Λανγκ Παίζει Disney σε ένα μουσικό και οπτικό θέαμα με μοναδικές διασκευές των πιο δημοφιλών τραγουδιών της Disney και βλέπουμε σημεία της ζωής του παγκοσμίου φήμης πιανίστα Λανγκ Λανγκ. Μέσα από τη μουσική και συνεντεύξεις, η ταινία ανοίγει ένα παράθυρο σε ένα μοναδικό μουσικό ταξίδι και μιλάει για την αγάπη του Λανγκ Λανγκ για την Disney όταν ήταν παιδί στην Κίνα. Μαζί με τη Βασιλική Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου, ο Λανγκ Λανγκ προσκαλεί το κοινό να απολαύσει κομμάτια όπως το "Let It Go", "We Don't Talk About Bruno", "You'll Be In My Heart" με τον Άγγλο καλλιτέχνη Άλφι Μπο, "When You Wish Upon A Star" με την τραγουδίστρια Τζίνα Άλις Ρέντλινγκερ και άλλα.