Star Wars: Το Νέο Χρονικό του Yoda - Η Μονομαχία των Skywalker
Αφού κορόιδεψε τον Νταρθ Βέιντερ λέγοντας ότι καταστράφηκε, ο Λουκ Σκαϊγουόκερ ταξιδεύει στο Μουσταφάρ μόνο για να ανοίξει κατά λάθος το εναπομείναν Όλοκρον.