Ο Μίκυ Άργησε στο Ραντεβού
Αν και η βραδιά του Μίκυ ξεκίνησε αργά και νωχελικά, τα πράγματα αρχίζουν να εξελίσσονται γρήγορα, όταν η Μίνι τηλεφωνεί ενώ περιμένει έξω από τον μεγάλο χορό και αναρωτιέται γιατί ο Μίκυ έχει αργήσει. Ευτυχώς, ο καλύτερος φίλος του, ο Πλούτο, είναι πρόθυμος να τον βοηθήσει να τιθασεύσει το μη συνεργάσιμο βραδινό ρούχο και να τον βοηθήσει να ξεκινήσει... χωρίς τα εισιτήρια.
Τι καλύτερο από το να αποκοιμηθείτε νωρίς σε μια άνετη πολυθρόνα με τον πιστό σας σκύλο στα πόδια σας; Αν και η βραδιά του Μίκυ ξεκίνησε αργά και νωχελικά, τα πράγματα αρχίζουν να εξελίσσονται γρήγορα, όταν η Μίνι τηλεφωνεί ενώ περιμένει έξω από τον μεγάλο χορό και αναρωτιέται γιατί ο Μίκυ έχει αργήσει. Ευτυχώς, ο καλύτερος φίλος του, ο Πλούτο, είναι πρόθυμος να τον βοηθήσει να τιθασεύσει το μη συνεργάσιμο βραδινό ρούχο και να τον βοηθήσει να ξεκινήσει. Αλλά όταν ο Μίκυ ξεχνάει τα εισιτήρια, ο Πλούτο είναι αυτός που τον σώζει και σύντομα παλεύουν με την κίνηση της πόλης για να προλάβουν να φτάσουν εγκαίρως.