Ο Αντίπαλος του Μίκυ
Ο αντίπαλος του Μίκυ, ο Μόρτιμερ, διεκδικεί την αγάπη της Μίνι σε μια απογευματινή έξοδο. Ενώ φλερτάρει τη Μίνι, κάνει φάρσες στον Μίκυ, και μάλιστα ακόμη και το αυτοκίνητό του απειλεί το αυτοκίνητο του Μίκυ.