Patria
Κατά το καυτό καλοκαίρι του 1914, ο Άρθουρ Κναπ κατατάσεται στη Λεγεώνα των Ξένων στο Παρίσι, λαχταρώντας να υπερασπιστεί την πατρίδα του. Όμως τα χαρακώματα σύντομα αποκαλύπτουν τη σκληρή πραγματικότητα του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα στην απώλεια και την απελπισία, μια κομβική απόφαση αλλάζει το πεπρωμένο του και την πορεία του πολέμου. Ωστόσο, εφιάλτες αποκαλύπτουν το κόστος των επιλογών του.