Για να το Δουν Όλοι
Μία φρέσκια και εκ βαθέων ματιά στον αγώνα μιας μητέρας να φέρει πίσω στο Σικάγο τη σορό του γιου της. Η σειρά παρακολουθεί την καθοριστική, αν και σπαρακτική, απόφαση που παίρνει να έχει στην κηδεία του ανοιχτό φέρετρο, μία απόφαση που τελικά έμελε να αποτελέσει κομβικό σημείο στο κίνημα υπέρ των πολιτικών δικαιωμάτων. Πίσω στον αμερικάνικο Νότο των φυλετικών διακρίσεων, η μητέρα έρχεται αντιμέτωπη στο δικαστήριο με τους δολοφόνους του γιου της.